Verkkokaupan tilausehdot

Voimassa 01.01.2018 alkaen

1. YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Camsec Oy (y-tunnus: 2877372-6). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

2. TILAAMINEN

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.camsec.fi ostoskorin kautta. Palvelut, kuten asennuspalvelut, huoltopalvelut tai kartoituspalvelut, tilataan ottamalla yhteyttä sähköpostitse info@camsec.fi tai puhelimitse +358 40 75 75 951

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Voit tilata vahvistusviestit ja tiedot tilauksen etenemisestä myös tekstiviesteinä, joka edellyttää käytössä olevan puhelinnumeron ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

3. TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron

  • tilaustiedot (tilatut tuotteet, tilauksen loppusumma)

  • toimitustiedot

  • maksutiedot

Voit tarkastaa tilauksen sisällön tilausvahvistuksesta, tilausvahvistuksen yhteydessä lähetetyn linkin 'Katso tilaustasi' -kautta tai sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta.

4. MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden mahdolliset toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy (y-tunnus 2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Emme lähetä tavaroita postiennakolla.

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, POP-pankki, Säästöpankki, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken

Luottokorttimaksut: Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard

Lasku tai osamaksu: Mash, Jousto, Collector Lasku ja Osamaksu, Collector Yrityslasku, SveaWebPay Lasku ja Osamaksu

Lue lisää Checkout Finalnd Oy maksuehdoista tästä!

Palveluista maksetaan tilauksen yhteydessä tai palvelun toimittamisen jälkeen laskulla. Laskun toimittaa Camsec Oy (y-tunnus: 2877372-6) asiakkaan kanssa sovitulla tavalla (postitse, sähköpostitse, verkkolaskuna).

4.1 Maksupalvelutarjoaja

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle.
Checkout Finland Oy (2196606-6) näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Checkout Finland Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Checkout Finland Oy
Pyhäjärvenkatu 5 C, 33200 Tampere
Y-tunnus 2196606-6
OVT-tunnus 003721966066
www.checkout.fi
 

5. MAKSUTIEDOT CAMSEC OY

Laskujen maksusuoritukset osoitetaan tilille FI49 1400 3000 1159 88  Camsec Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. Ulkomaantilaukset IBAN: FI49 1400 3000 1159 88 BIC/SWIFT: NDEAFIHH.

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää, jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.

 6. TOIMITUSAIKA

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1- 3 arkipäivää laskun maksamisesta. Tuotteet toimitamme asiakkaalle kun maksu on suoritettu ja näkyy meidän järjestelmissämme. Lähetykset toimitetaan asiakkaalle Posti Group Oyj, Matkahuolto Oy tai Schenker Oy -välityksillä, joiden arvioitu toimitusaika on noin 1-4 arkipäivää. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina.

Saat aina tiedon sähköpostitse, kun tilaus on lähtenyt Camsecin varastolta, niin voit seurata pakettisi kulkua. 

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan sähköpostitse henkilökohtaisesti tai www.camsec.fi -sivuilla.

7. TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Camsec tarjoaa ilmaista toimitusta yli 99 euron tilauksille. Jos tilauksesi on alle 99 euroa, voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina, paketteja voi seurata lähetystunnuksella. 

Paketit toimitetaan asiakkaalle Posti Group Oyj, Matkahuolto Oy tai Schenker Oy -välityksillä. 

Pidätämme oikeuden veloittaa noutamattomista paketeista aiheutuneet kustannukset asiakkaalta. Noutamattomista paketeista perimme asiakkaalta 15,00 € sekä palautuskulut 5,00 €.

Postin paketteja pääset helposti seuramaan posti.fi -sivuilta: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/#/

Matkahuollon paketteja pääset helposti seuraamaan matkahuolto.fi -sivuilta: https://www.matkahuolto.fi/pakettipalvelut/lahetysten-seuranta/#.WlnrtKhl_IU

Shchenkerin paketteja pääset helposti seuraamaan schenker.fi -sivuilta: http://noutopistepaketti.fi/Home/TrackWith

 

8. VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT


8.1. Tilatut tuotteet

Camsec tarjoaa tuotteille 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden. Palautusoikeus koskee vain ehjässä alkuperäispakkauksessa olevia myyntikelpoisia tuotteita. Pakkauksissa eikä tuotteissa ei saa olla käytönjälkiä. 

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

 

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

Palautusosoite:

Camsec Oy
Hämeenkatu 21
05800 Hyvinkää

Emme vastaanota palautuksia yli 30 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

 

8.2. Tilatut palvelut

Camsec Oy:lta tilatuilla palveluilla on 14 päivän peruuttamisoikeus, joka lasketaan  suullisen tai kirjallisen palvelusopimuksen tekemisestä. Jos palvelun toimittaminen on aloitettu ja se peruutetaan, kuluttajan tulee maksaa Camsec Oy:lle kohtuullinen korvaus, joka lasketaan suhteellisena osuutena sopimuksen mukaisesta kokonaishinnasta.

Huom! Peruttamisoikeus ei koske palvelua, joka on kokonaan suoritettu kuluttajan pyynnöstä ja kuluttajalle on ilmoitettu peruuttamisoikeuden puuttumisesta.

Lue lisää peruuttamisoikeudestasi Kilpailu- ja kuluttajaviraston -sivuilta.

 

8.3. Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@camsec.fi tai postitse:

Camsec Oy
Hämeenkatu 21
05800 Hyvinkää

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

9. TAKUU

Takuu koskee tuotteessa takuuaikana ilmeneviä aine- ja valmistusvirheitä. Takuu astuu voimaan tuotteen ostopäivästä. Takuutositteena on tuotteen ostokuitti, tilausvahvistus tai vastaava selvitys.

Kaikilla valvontatuotteilla on yleensä 2 vuoden takuu ja lisätarvikkeillä 1-5 vuoden takuu. Tarkistathan aina tuotekohtaiset takuutiedot.

HUOM! Takuu edellyttää, että tuotteen asennuksessa noudatetaan asennusohjeen mukaisia määritelmiä asennuspaikan ja olosuhteiden osalta. Tuotetta tulee käyttää ja huoltaa asennusohjeen mukaisesti.

Takuun perusteella ei korvata vikoja, jotka ovat syntyneet:

 

10. REKLAMAATIO

Kuluttajansuojalain mukaisesti kuluttajalla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus. 

Asiakkaan on reklamoitava ja ilmoitettava tuotteen virheestä tai puutteesta sekä vaatimuksistaan Camsec Oy:lle kirjallisesti kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun virhe on havaittu tai se olisi pitänyt havaita, mutta kuitenkin enintään kolmen vuoden sisällä ostohetkestä. 

Lähetä reklamaatio sähköpostitse info@camsec.fi ja kuvaile virhettä mahdollisimman tarkasti sekä yksityiskohtaisesti. Saat reklamaatiolle tapausnumeron ja lähetämme sinulle palautuslomakkeen, mikäli tuote pitää lähettää meille takaisin. 

Reklamaatio-oikeus koskee ainoastaan valmistusvirheitä. Emme vastaa tuotteen normaalista käytöstä aiheutuneesta kulumisesta. Jos kuluttaja ei tee reklamaatiota ajoissa, hän menettää oikeutensa vedota virheeseen. 

Viat tai puutteet, jotka havaitaan kuuden kuukauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta, katsotaan yleensä toimitushetkellä olemassa olleiksi vioiksi. Myyjällä on todistustaakka siitä, että kyseessä ei ole valmistusvika. 

Kun kuluttaja reklamoi vian tai puutteen vuoksi, hänellä on oikeus vaatia tuotteen korjausta tai vaihtoa. Jos ongelma on toistuva tai vakava, kauppa voidaan purkaa. Vaihtoehtoisesti myyjän kanssa voidaan neuvotella hinnanalennuksesta. Tässä tapauksessa kuluttaja hyväksyy tuotteen vikoineen tai puutteineen. 

 

10. MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Camsec käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Camsec sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

 

11. KULUTTAJASUOJALAIN EDELLYTTÄMÄT TIEDOT RIIDANRATKAISUELIMESTÄ

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Jos kuluttajalla on ongelmia elinkeinonharjoittajan kanssa koskien tuottetta tai palvelua, hän voi ratkaista riidan ilman tuomioistuinta vaihtoehtoisella riidanratkaisumenettelyllä (ODR). EU:n laajuisen verkkofoorumin ja ohjeet löydät täältä; http://ec.europa.eu/consumers/odr/. ODR-forumille on koottu yhteen kaikki eurooppalaiset riidanratkaisuelimet.